Щодо нових умов застосування зниженої ставки ЄСВ

Головне управління ДФС у Полтавській області повідомляє, що13 березня 2015 року набув чинності Закон України “Про внесення змін до розділу VIII “Завершальні і перехідні положення” Закону України “Про збір і облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” відносно зменшення навантаження на фонд оплати праці” від 02.03.2015 року № 219 – VIII.  Цим Законом пропонується змінити умови застосування знижуючого коефіцієнта.

Замість чотирьох критеріїв, що діяли раніше, Закон передбачає можливість застосувати коефіцієнт при виконанні наступних умов:  

а) база нарахування єдиного внеску з розрахунку на одну застраховану особу в звітному місяцізбільшилася на 20 і більше відсотків в порівнянні з середньомісячною базою нарахування єдиного внеску платника за 2014 рік з розрахунку на одну застраховану особу;

б) після застосування коефіцієнта середній платіж на одну застраховану особу в звітному місяці складе не менше, ніж середньомісячний платіж на одного застрахованого платника за 2014 рік;

в) кількість застрахованих осіб в звітному місяці, яким нараховані виплати, не перевищує 200 % середньомісячної кількості застрахованих осіб платника за 2014 рік.

В той же час, остання умова не застосовується до фізичних осіб – підприємців.

Також коефіцієнт не застосовується платниками єдиного внеску, які виплачують грошове забезпечення, але застосовуватиметься при нарахуванні заробітної плати (доходів) сумісникам.

Відділ комунікацій ГУ ДФС у Полтавській області

матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Читайте нас у Telegram

Приєднатися
Поділитись новиною:

Схожі новини: